RSS Feeds

Monday, February 15, 2010

"3D Studio Max සිංහලෙන්" මූණ පොතට - 3D Studio Max සිංහලෙන් සදහා facebook group එකක්

මම දැනට "3D Studio Max සිංහලෙන්" බ්ලොග් එක පටන් අරගෙන මාස දෙකක් වෙනවා.
මට හිතුනා 3D Studio Max පාඩම් සදහා Facebook group එකක් හදන්න. අද මම ඒක හැදුවා.
3D Studio Max  ඉගෙන ගැනීම සදහා කැමති සියළුම දෙනාට මම අරාධනා කරනවා. මේකට
එකතු වෙන්න කියලා මෙන්න එකේ ලිපිනය.

 


3D Studio Max Sinhala Traning තමයි මේ group එකේ නම. මේකට මම ලියන ලිපි වගේම
වීඩීයෝ දර්ශනත් ඇතුල් කරගෙන යනවා ඉදිරියටත් මම ලියන සෑම ලිපියක්ම මේකට එකතු
කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා.

මම අරාධනා කරනවා 3D Studio Max ගෙන දන්න ප්‍රවීනයන්ටත්මේකට එකතු වෙලා දැනුම 
බෙදා ගන්න කියලා.එහෙනම් ඔබට ජය!

0 ප්‍රතිචාර:

Post a Comment

කියවලා ප්‍රතිචාරයක් දාලම යන්න. ලිපියේ ‍හොද නරක ඕන එකක්
singlish වලින් ටයිප් කරන්න යුනිකෝඩ් එසැණින් පරිවර්තකය පාවිචිචි කරන්න.